Idag hann tiden ifatt mig....

....den har nog jagat mig ett tag nu....liksom nafsat i hälsenorna...och idag högg den till....och det rejält!

Dagen började med att jag försov oss.....stängde av klockan och somnade om.
Vaknade när gubben skulle vara på jobbet

Och det tar en stund innan vi får igång våra stela kroppar....min var idag stelare än på länge
Varenda led har värkt inatt.

När jag väl fått på karln kläderna och han kommit iväg till jobbet så åkte jag till pappa.
Han var väldigt nere och rörde så dant så jag knappt förstod vad han pratade om
Det är så ledsamt.... Och så frågade han efter mamma och detta ljugande tar musten ur mig snart.
Att bara säga att hon är dålig och inte orkar komma och hälsa på....

Tårarna rann när jag gick därifrån....när jag satte mig ibilen grät jag höggljutt och tårarna fullkomligt sprutade

Var på väg till mamma där jag då skulle få ljuga igen och säga att allt var ok med pappa....kände att jag skulle behövt prata av mig lite....men hade ingen att prata med
Så jag klarade inte att åka till mamma vilket gjorde mig ännu mera ledsen

Åkte hem ett par timmar och så ringde jag henne....hon hade svårt att få fram orden rätt en stund
Det tog ett tag innan vi kom fram till att hon ville ha Frosties...NU

Så jag åkte iväg och köpte det....gjorde en kopia av hennes hemnyckel som servicehuset ska ha, pratade en liten stund....

Nu steker jag fisk...unnar mig färsk fisk idag fast jag egentligen inte har råd
Ska på bio om en liten stund.....hoppas det inte är nåt sorgligt idag för då lär jag få totalbrytet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0