Ingen dans...

Näe ni det blev inte mycket dansa av i natt ....har ju drömt så mycket om det på sista tiden....trodde det skulle bli salsa inatt hihihi
Vaknade titt som tätt av en sabla värk istället. I mitt ena ben....från fotknölen ända upp till rumpan!
Klart som korvspad att det inte går att dansa då

Planer för idag:

Få resten av familjen att vakna nån gång!
Äta frukost
Sonen ska övningsköra
Handla till lite
Åka till mamma
Ev åka till pappa (om inte hans bror skulle åka idag för då åker jag i morron)
Skjutsa dottern till kompis som fyller år
Göra helstekt fläskfilé med klyftpotatis och sallad till middag
Bänka mig i soffan för att se melodifestivalen.....och snälla, snälla svenska folket....rösta RÄTT!!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag ska då faan rösta för den där jävla tanten "snälla, snälla" ska inte åka längre än till soppåsen! :D

2009-03-14 @ 17:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0