Ja jäklar i den....

Mamma är nu fräsch som en nyponros med nylagt hår:)

Fått lite ommöblerat och en telefon vid sängen, så hon slipper gå upp när det ringer!

Vi har tittat på gamla kort och skrattat så tårarna rann:D

Sen åkte jag hem för att äta frukost....ca 13.00....två ostmackor senare sa det bara PANG
Kändes som nån hade slagit mig i skallen....och ögonlocken hängde nere vid knävecken
Så jag bäddade med kudde och täcke på soffan och låg där i TVÅ TIMMAR...ja jäklar i den så slött hahaha

Jag somnade till en lillstund, men här ringer telefonen i ett kör så......men jag låg kvar

Sen var jag så stel i kroppen att jag inte orkade skala potatis, så det får bli broccolisoppa till middag istället

Vissa saker är konstigt att man inte märker.......kom plötsligt på att jag drog ner jeansen utan att knäppa upp ....ställde mig på mammas våg(äger ingen själv) och den visade - 6 kilo sen sist!
Och här har folk tjatat om sina dieter hitan och ditan och jag har bara inte orkat bry mig. Tänk om min omvända diet kunde hålla i sig en sisådär 20 kilo till HAHAHAHAHHAHA
Men det är nog ingen risk alls......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0