Känner mig lite eländig....

Hann inte till mamma idag....eller orkade inte rättare sagt
Efter att ha varit på stressande fot i ca fyra timmar så bara "dog" jag mitt i affären.
Luften gick ur mig....började svettas....må illa....det susade i öronen....
Och jag blev på så pissdåligt humör

Dottern undrade vad fan som hände...."Jag måste hem NUUUU!" gormade jag
Efter att ha kastat omkring med varor i kyl och frys och slamrat höggljutt med kastruller för att fixa soppa till tre av oss och mos med köttbullar till sonen.....fått ge mig ut igen för att Kicka skulle hämta en bok på bibblan....så sitter jag här med krökt rygg och hängande axlar och känner mig bara eländig...

När katten gick förbi så sa dottern:" Bäst du går runt bordet om du vill leva till kvällen, ho bits idag"

Kommentarer
Postat av: Challe

Kollapsen är ett stort tecken på att du överanstränger dig.

Låt andra göra det de kan göra själva och bry dig mer om dig själv och ditt eget välbefinnande.

Det är inget fel i att vara lite (eller mycket) "självälskande" och låta andra ta och göra något för DIG!

Massor med kramar till dig!

2009-03-05 @ 12:20:35
URL: http://www.lostinline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0