Känns konstigt....

Vet inte riktigt vad det är...går inte att ta på ....
Fick ju sån frossa igår kväll, lite yrsel och kände mig allmänt eländig.
Kröp ner under flera täcken och filtar men hade svårt att somna för själva sjukdomskänslan.
Knepigt

En ev orsak kan ju vara att jag haft väääldigt ont några dagar.....det tar rätt mycket på kroppen, mer än man tror.
Och så var jag ju inte hungrig igår....hade inte ätit mat, och så kämpandet med dansen trots värken....hade med några druvor jag stoppade i mig mellan varven
Men sen mådde jag illa när jag kom hem, då ville jag inte ha nåt att äta.

Idag är det bättre, men har nån diffus känsla av något olustigt.....eller också är det bara jag som är lustig hahaha

Varit med sambon på sjukhusbesök. Blir mycket planerande nu....operation innan sommaren

Nu ska jag iväg och hjälpa sonen att handla....
Träffa Mariann på eftermiddagen

Men som det ser ut just nu så blir det en hemmakväll i soffan i alla fall....hoppas det är nån bra film på tv elelr nåt....

SOLEN SKINER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0