Liiite ändrade planer....

Men trevliga såna:)

När jag börjat med middagen så ringde telefonen och Mariann undrade om hon kunde komma hit innan dansen....
Så klart hon kunde!
Vi pratade, spelade TP med Kicka medans maten blev klar....
Hon är ju vegetarian och kunde inte äta riktigt samma som oss men hon blev så glad när hon såg att jag gjort stuvade grönsaker:)

Innan hon kom hade hon gjort ett tygfynd...så fick vi snilleblixten att vi skulle ge oss av till sytillbehörsaffären istan....hon behövde tråd
Vi gick där och tittade på allt fint så vi höll på att komma försent till dansen

Men när vi kom fram var där alldeles tyst!! Musikanläggningen funkade inte!!
Fick kalla in expertis(i form av Kenneth:) ) som fixade det hela....kraftig försenat kom vi dock igång
Men skippade utlärning idag...och jag som försökt göra läxan!!!!!!
Nu kommer jag glömma det lilla jag fått in....och jag har bevis på att jag tränat också!!!! HA!

Nåja ....kul var det att bara dansa av sig lite....

Nu ska jag ringa mamma......varva ner lite och förhoppningsvis sova lite bättre inatt

Natti natti, sov gott alla vänner

PS. Anonyma som vill ha svar på något inlägg kan vara snälla att lämna sin mailadress så kan jag svara  er direkt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0