Ljusare idag....

Åtminstone i sinnet

Har avverkat ett fyra timmars pass med mamma.
Upp i ottan för att hämta henne för ett besök på....hör och häpna....sjukhuset!
Ovanligt va?
Men nu var det ett inplanerat besök....

Efter det ville hon försöka följa med och handla lite, och till apoteket....det tog sin lilla tid.
Fick stanna och vila många, många gånger....sätta sig en stund på rollatorn, jo då den använde hon självmant!

Träffade bekanta och fick sig en pratstund.....köpte sig lite godis och blommor....
Vi tog det lugnt, inget stressande alls.

När vi kom hem till henne plockade jag in hennes varor och satte blommorna i vatten.

Hade med mig fisk, potatis och kall sås.....hon blev sååå glad och hungrig på en gång

Har just bestämt mig för ett långbesök hos pappa i helgen....för att få lite inre frid på nåt sätt

Nu ska jag åka och hämta ut mitt körkort.....

Och sen hoppas jag på en lugn hemmakväll , slippa gå ut mer idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0