Lördag förmiddag...

Gårdagen bara försvann

Handlade först med sonen....det tog sin lilla tid.
Sen hämtade jag mamma som vill ut och titta på lite folk
Och det tog tid hahaha
Passade på att handla lite hon också....mycket smaskigt.
JAg hade med matlåda med fläskfilé, potatis och kantarellsås....sen köpte hon grillad kyckling och potatissallad som hon längtat efter.

Köpte även en flaska vin för att prova doktorns order
Hon gillar inte vin, har aldrig gjort. Men den andra medicinen är ju inte heller så god som hon sa hahaha
Nu skulle hon ha lite god mat till "medicinen" så den slank ner lättare....ska få rapport idag

Så åkte jag hem och gjorde lite pyttipanna på rester .....klippte min lugg....sen åkte jag för att träffa Mariann och Challe.
Han hade lyckats hitta en liten lokal som var ledig en stund så vi kunde få träna lite!
Men ....och nu pratar jag för mig själv....det gick åt pipsvängen totalt
Vänder åt fel håll, tar fel steg, höjer en arm och snubblar på fötterna, kan inte utföra stegen rätt....
Ärligt taltat så vimsade jag bara omkring och skrattade....
Vi la ner träningen och tänkte friska upp minnet på vårt uppvisningsprogram istllet.
Och lika illa gick det där
Jösses vad jag skrattade....fick jobbigt med astman t om

Trött åkte jag hemåt för att titta på Let´s dance och lite till...sen somnade jag nog innan jag la mig på kudden tror jag.

Imorse vaknade jag av yrsel! Inte kul alls......skallen hänger inte med riktigt....läskigt

Ska åka till Mariann en snabbsväng, men jag skippar dansen ikväll känner jag.
Det bara går inte!!
Idag ska jag VILA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0