Lugn kväll

Det blev inte så mycket dansa av i kväll, kände att kroppen nog behövde lite vila
Det blev mycket prat om tävlingen och så....folk ville se medaljen






Mariann och jag gav Challe en present också...ett litet påskägg
Sista kurstillfället för terminen...så fort det går!!
Fast det ska bli ett par extra gånger, men oj så långt det kommer vara till höst!!!
Jag vet, det låter konstigt för jag vill ha sommar, sol och värme
Men då har vi ju ingen dans!!!

I vår fullpackade bil på väg till Landskrona skojade vi om att vi i alla fall inte skulle ha mera packning hem.
För några priser skulle vi inte behöva göra plats för.
Det ända vore om Inger och Kicka köpte en pokal nånstans till oss....så...Kicka köpte varsin pokal till mig och Mariann som pris
Det ända hon hittade var Tom´s punchpokal
Men det hette "pokal" i alla fall hahaha



Nä nu ska nog den här damen gå och krypa ner i bingen....tack för idag





Undrar vilken av dresserna jag ska ha som nattlinne i natt.....vals eller cha cha?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0