Mulen dag...

Tyckte jag hörde häromdan att vi skulle få lite solsken....fast det var väl inte hos mig....

Angående melodifestivalen så var den helt ok för min del.
En del av låtarna gillar jag, en del sjunger jag med i fast jag inte ens tänker på det, några tycker jag nog skulle passa i Moskva, och så en och annan som ...njaaaa ,nääääe

Tyckte så synd om Måns....han var så glad och trodde han hade segern i sin hand tills "Folkets" röst kom...man riktigt såg hur han sjönk ihop, stackarn.

Lika roligt var det att se Malenas min....hon som såg så lugn ut, satt och smålog bara...och så...Vann jag?! Sann förvåning skulle jag vilja kalla hennes min.

Att Caroline inte vann var för väl ändå, ursäkta mig.
(Tack Linda för att du röstade! hihihihihi)
Men om hon gjort det skulle vi inte haft nån tv kvar, för då skulle karln slängt ut den sa han

Hämtade hem dottern vid ett inatt....ödsligt tomt på gatorna för att vara lördagskväll.

Och nu vet jag Marianns hemlighet
Vilket äventyr!
Men det får hon berätta om själv, när hon får igång sin dator igen.....
Och jag väntar med spänning att få se!!!!!!!!!!!!!

Snart ska jag ge mig iväg....först mamma, sen pappa......och sen vet jag inte mera hahaha

Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha jag röstade för fullt på Heat och Alcazar faktiskt :P det gick inte komma fram nånstans från hemtelefon så jag satt med mobilen, stackars Linda när räkningen kommer (A)

2009-03-15 @ 17:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0