Nä men va f-n?!

Det mesta av halkan har smält bort nu så jag skulle ge mig ut på en lite promenad tänkte jag....
Vad händer? Det börjar HAGLA!!!!!!

Efter en liten bit var mina muskler och redan innan värkande leder som stelopererade!

Har nu hunnit få upp lite värme (stått och hängt över spisen när jag lagat mat)

Tittade just ut genom fönstret......SNÖN VRÄKER NER!!!!!
Fy för den lede!

Jag har ju beställt VÅÅÅR nu....med solsken, fågelkvitter och små gula tussilago i dikesrenen
Det känns långt borta just nu känner jag....

Får tända lite värmeljus...ta på fleecetröja och raggsockor...solglasögon och sjunga för fulla muggar
"Sommartider hej hej sommartider"!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0