Nu är vi här igen...

...FREDAG!

Idag blev det till att ge sig iväg tidigt för att hämta mamma...hon skulle till vårdcentralen.
Sen passade vi på att handla när det inte var så mycket folk ute.
Hon mår verkligen inte bra. Lilla mamma så skruttig hon är..

Varje gång vi handlat säger hon: "Det här är det värsta jag har att göra, hur länge jag nu kan följa med"
Hon får lägga sig så fort vi kommer innanför dörren hemma.

Idag hade hon tänkt följa med till pappa men hon orkar helt enkelt inte.

Annars då....tja inte mycket som händer. Det stora samtalsämnet här hemma bland tonåringarna är om vi ska se Let´s dance eller så ska det låta ikväll
Det lutar åt Så ska de låta...byta kanal för att se de sista paren dansa....och vem som åker ut


Idag kommer min bror hem från Spanien. Hoppas han firat sin födelsedag ordentligt nu
Imorron fyller min syster, min morbror och min svärmor år!

Jag har lovat hjälpa svärmor med sin 85-års mottagning.

Men vi får ta en dag i taget....det är ju fortfarande en hel del dag kvar på idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0