Ny dag, nya möjligheter

Sovit ganska bra inatt....men drömt mycket konstig
Fast på slutet innan jag vaknade "stress-drömde" jag tror jag hahaha

Det var om Mariann.....och om tävlingskläder....och om dansträning....tävling.....inlärning av nya danser....sångtexter....konsert
Allt i ett ända virrvarr hahahaha Var helt svettig när jag vaknade.

Nu har jag fått på karln kläderna....fått i han medecin och frukost och iväg till jobbet.
Sitter och smular vid datorn hihihi
Skorpor och juice till frukost

Ska strax ge mig iväg till mammas kisse.....handla lite till sonen.
Och så upp till mamma på sjukhuset.

Sen är det en späckad eftermiddag och kväll....men jag sitter här och känner efter....om jag ska ta och skippa dansen ikväll....det frambringar lite ångest måste jag erkänna, att ens tänka tanken!

Jaja vi får se när det blir så dags

Måste fylla på lite i almenackan också....tre dansuppvisningar på gång. Det är kul

Känner lite pirr....börjar dra ihop sig till tävling. Största problemet är hur sjutton jag ska hinna allt!
Måste lära mig danserna ordentligt!! Fixa kläderna!
Gå ett varv nere vid järnvägs station och se om jag kan få ihop ett resebidrag...
Karln säger att det vore nog lättare att göra det över datorn eller telefon....där ingen ser mig!

Näe nu ska jag ta hand om mockningen i "lagårn"....och släppa ut djuren(göra rent i kattlådan och släppa ut kissarna)

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin tisdag :)

Spana gärna in min blogg och lämna en kommentar :)

2009-03-10 @ 10:07:44
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0