Ojojojoj vilken söndag!

Satte klockan...upp och rysta liv i dotera
Vi skulle iväg på en STOR loppis i Folkets park.
Har inte sett så mycket folk på ett och samma ställe sen Skänninge marken
Hade knappt hunnit igenom borden i entrén innan jag var tvungen att åka iväg till "syjuntan"
Lämnade Kicka som ville gå igenom heeeela loppisen.....Efter ett par timmar var hon klar för hämtning igen.
Då ville hon till pysseldagen så jag lämnade henne där, för själv var jag då på språng till Norrköping för körövning.
Jösses så svårt det ska va!!! Men är det redan fullt på hård disken så är det.
Begriper inte hur jag ska kunna lära mig alla låtar utantill på bara några veckor.
Men sjunga vill jag  och får jag inte va med där jag vill så får jag väl va med där jag får:)



Väl hemma från övningen fick jag ett samtal om att mamma var inlagd på sjukhuset!!

Först nu ikväll fick jag i mig dagens första mål mat....kycklingsallad som min käre sambo påtat ihop sittandes på en kontorsstol med hjul så han kunde åka omkring i köket för att hämta grejer....och han kan ju inte ens stå vid bänken.....
Jag var så yr och skakig så jag tappade saker...blodsockret var väl inte på topp antar jag

Nu är jag helt slut....ska däcka kan jag säga
För imorron bitti ska karl och barn iväg som vanligt....jag måste hem till mammas kisse och ge den mat och kolla "lådan"
Sen till mamma.....
På efetermiddagen ska dottern till läkare.....och på kvällen är det danskurs.
Och jag som måste göra läxan innan dess
Käre värld.....undrar om jag inte har några sparade timmar nånstans att plocka ut ....så jag kan använda dom i morron ....och några dar framöver....för jag skulle verkligen behöva det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har hindrat att du inte kan vara med i vilken kör du vill?

2009-03-09 @ 10:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0