Partylite

Som några av er redan vet så brukar vi ju springa runt på ljuspartyn i vänskapskretsen......frågan är om det gått för långt nu

När dottern hade sitt party så fick hon hjälp med lokal av vår vän Krister....som då även deltog på visningen.

En dag var han här och hälsade på sambon när ingen annan var hemma....min karl fick för sig att tända lite ljus när dom skulle fika....bla min aromabrännare vilken jag lagt "melts" i(en ljusklump som smälter när man tänder ett ljus under)

Han var på väg att tända ett "vanligt" värmeljus när Krister hojtar till:
Stopp,stopp...är du inte klok?! Du kan inte ha ett vanligt ljus där, det blir för varmt. Det måste vara ett partyliteljus fattar du väl. Ett vaxljus....

Karln berättade att han fått sig en lektion när jag kom hem....skrattade gott.
Men sen dan så hojtar karln vareviga dag/kväll från sitt lilla kontor där han sitter bänkad vid datorn:

"Kan du komma med ett doftljus?!"
HAHAHAHAHAHA

Nu hör det till saken att vi inte har riktigt samma "smak"......han har redan bränt upp alla dofter han gillar....och är nu inne på dom som är mina favoriter

Jag har nu sagt att nästa party får han ta och följa med och köpa sina egna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0