Sabla yrsel!

Känns som om jag vore bakis....om det ändå vore så väl!!
Då hade man ju i alla fall haft en anledning att må så här...och förhoppningsvis haft roligt

Igår var jag så seg när jag var hos Mariann...som tur var så kände hon sig lika seg hihihi
När jag kom hem blev jag tvungen att lägga mig direkt...sov i två timmar.
Blev väckt av en utsvulten familj....men jag hade ingen ork till nånting.
Så det blev till att åka iväg och införskaffa ett par pizzor som vi delade på. Förutom dottern som åt sallad.

Sen lade jag mig igen....på soffan...och tittade på tv....mellan varven så lyssnade jag bara för jag var så yr att jag var tvungen att blunda

Snart sov jag dock igen.....

Idag mår jag urk....vill egentligen inte köra bil när jag är så här. Men måste ta mig till Ingela i Gistad i alla fall.


Ska ta mig en liten promenad i friska luften om en stund...äta en smörgås kanske....

Hjärnan går på högvarv....så mycket som ska fixas den här veckan!
Försöka träna lite, få färdig kläder, förbereda så att allt är ok med mamma och pappa innan jag åker...och även stora sonen.
Planera så att dom här hemma har allt dom behöver....vad ska tvättas, packas inför resan....
Lista ska skrivas idag
Hoppas, hoppas att denna yrselomgång är en av det korta skoven!!

Missade dans i Nyköing i går kväll
Skulle aldrig klarat det, så för en gångs skull var jag klok nog att känna efter ordentligt innan!

Gud så eländigt det här inlägget blev, men det är precis så jag känner mig hahahaha
Tänk om man bara kunde svälja huvudet och byta kropp?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0