Solsken

Hela dagen idag har det varit mest solsken!!!
Ända sen jag slog upp ögonen 6.20 i morse och undrade vad som stod på....kände mig pigg som en mört
I vanliga fall är jag mera som en död sill så dags...eftersom jag ganska nyligen somnat till

Kallt har det varit, men solen värmer så gott bara av att visa sig!

Var på ett besök i grannkommunen på eftermiddagen....dottern skulle till röntgen i Mjölby så vi vinkade lite när vi åkte förbi en skylt där det stod "Albacken"
Men nån E-M såg vi inte till.....

Sen hälsade jag på Challe och Monika på deras jobb.....åkte hem och fixade lite käk....blev så vansinnigt sugen på grekisk sallad....så det blev det, med kyckling till också.

Nu ska jag titta på Antikrundan med dotera....tycker det är lite sisådär...men hon är jätteintresserad.
Man kan ju om inte annat få känna sig lite ung bland alla gamla saker hihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0