Tävlingsdags!

Ja det drar ihop dig hörrni!

Idag har jag varit på språng mellan 9.00-17.00...men inte fått något eget utfört
Vid den senare tidpunkten skulle vi träna uppvisningsprogram....men då typ "dog" jag....satt på en stol och dumglodde på dom andra hahahaha
Efter en stund tog jag mitt pick och pack och åkte till mitt efterlängtade hem....eller rättare sagt till lite efterlängtad MAT!!

Fast ärligt talat var jag inte hemma förrän 19.50 för att dottern var tvungen att köpa BH...och titta på lite annat .....men sen så....
Hamnade i soffan framför antikrundan, kände mig lite som en av grejerna från 1600-talet eller nåt

Jaha....nu har värken slagit till med full kraft så jag funderar starkt på att bara gå och krypa ner....
Har jag då fixat färdigt tävlingskläderna? Svar: NEJ!
Har jag rakat mina ben? Svar: Dom har mer hår än mina katter får upp i sina hårbollar!
Har jag bäddat rent i sängarna? Svar: Rena sängkläder ligger slängda på madrasserna, kan man kalla det bäddat?!
Har jag strukit det jag ska ha med? Svar: NEJ!
Har jag packat? Svar: NEJ!

Har jag koll inför morrondan? NÄÄÄEEEE!!!!!!!!!!

Hahahaha fi faen så bra det går för mig och mina planeringar. Men jag har ju tänkandet i alla fall, det måste väl vara nåt positivt?

Det är så himla mycket runt om att jag inte är det minsta nervös inför själva tävlandet....än är bäst att tillägga!
Den största frågan inför morrondan är: HINNER VI INSTALLERA OSS PÅ VANDRARHEMMET INNAN LET`S DANCE!!!
Det vore väl en mindre katastrof att missa den!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0