Upptaget

...soffan var upptagen när jag tänkte vila
Där låg sonen och katterna....men jag var ju inte dummare än att jag gick upp till sängen då haha
Så nu har jag vilat ryggen en timme.....och fått ett par samtal avklarade...vilket inte bringade nån klarhet i det jag hade hoppats...men ändå!

Kan nu två av tre läxor....den tredje hjälpligt
Med andra ord har jag tränat lite också....stilla träning alltså

Nu gör jag lite mat till dom som vill ha....jag brukar va hungrig sen ikväll när jag kommer hem från dansen

Sitter här och tittar på klockan...vill att den ska bli dax att åka iväg...känner mig så taggad idag.
Massor av roligt folk ska jag få träffa ...SNART

Hoppas ni får en trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0