Utmanad!

Nu har jag blivit utmanad av min brorsdotter Ribecca!

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din sida, utmana personer och radera mina svar. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!


Då jag redan gjort detta en gång med bokstaven B så gör jag det med G...tror ni fattar! :)

1. Vad heter du: Gittan
2. Ett ord på fyra bokstäver: Gott
3. Flicknamn: Gunilla
4. Pojknamn: Greger
5. Yrke: Grisfösare
6. Färg: Gul
7. Klädesplagg: Gabardinbyxa
8. Mat: Grillat
9. Sak i badrummet: Gumptvättlapp
10. Plats/stad: Göteborg
11. En orsak att vara sen: Gasolinbrist
12. Något man skriker: GUUUD!!!!!
13. Film: Grodan Boll
14. Något man dricker: Ginger Ale
15. Band: Gudrun med triangeln
16. Djur: Groda
17. Gatunamn: Grävlingsstigen
18 Bil: Granada
19. sång: Gullefjun
20. aktivitet med mer än en deltagare: Gyttjebrottning


Jag utmanar:
Inga-Lena
Mikaela
Tessan
Emil
Mariann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0