Våffeldagen

Våffeldagen förknippar jag lite med vår....men med -9 och snö är det liiiite lurigt att få till vårkänslan måste jag erkänna. Och så avslutar vi denna vecka genom att övergå till sommartid?!
Tillåt mig le!!!!! Ha ha ha ha

Men våfflor ska det ätas idag, jajamensan
Ska hämta mamsen sen....och stora sonen....

Några ärenden jag MÅSTE göra idag....och så MÅSTE jag sy det sista på tävlingskläderna...det bidde inte så mycke av med det igår
Tänker att det hinner jag i morron, och vips så är det lördag Dagarna går så himla fort....

Borde nog ha lite tävlingsnerver så här några dagar innan....men näpp, inte en nerv i darrning.
Eftersom jag kallt räknar med att komma sist, så känner jag nu ingen som helst press på mig längre.
Det är skönt! Det kan ju inte gå mer än åt helsike.....

Nu känner jag bara en förväntan kring hela resan. Det ska bli så kul att komma iväg med "brudarna"
Titta på alla tävlnaden och alla fina kläder och kaaanske lära sig nån ny dans genom workshopen.
Bara lulla runt lite och ha det allmänt skoj

Nu ska jag ta och kolla till middagsköttet som puttrar på spisen....det här med planering ni vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0