Vår?!

Tittar man bara upp på himlen så är det en vacker vårdag....klarblå himmel och strolande solsken.
Men tittar man sen ner på marken så är den täckt av snö
Och blåser gör det också....grrrrr Sååå lurad man kan bli!

Annars då....jo här sitter jag och snorar, och det är inte pga pollen!!!
Har feber och är sliten i kroppen.....nog borde jag väl förstått att nåt skit var på gång som jag mått sen i fredags! Ibland är man allt lite mer trögtänkt

Så när det borde tränas för fullt inför tävlingen så laddar jag genom att vila för fullt
Fan då....fast det är så typiskt.
Igår provade jag kläder inför tävlingen.....dom som såg sa att dom tyckte det var fint, men jag vet inte vad dom tyckte egentligen.....lite motsträviga var dom nog hahahaha

Men JAG tycker det är fint, och det är väl huvudsaken?!
Tack snälla Mira och Mariann för all hjälp. Nu ska jag fixa till lite så får det var klart sen....
Och på lördag.....så kommer jag nog troligen vara den som känner mig finast....där är jag en vinnare

Även om febern gör mig yrslig och fötterna lever sitt eget liv.....kroppastollen värker...så försöker jag nu bygga upp en känsla inom mig att jag duger som jag är! Och att jag är fin!
Förut har det gått rätt bra ändå med själva dansandet men klädmässigt har man känt sig som en bondjänta i storstan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0