Vila

Mötet avklarat...kändes jättebra. MYCKET trevlig kvinna måste jag säga.
Hon beslutade direkt om städning och matkorg.....själva serviceboendet måste tas upp i ett nämndmöte, vilket hålls redan nu på torsdag.
Så senast fredag får vi besked!

Mamma har fått lämna förslag på var hon kan tänkas flytta och fått lite tips och insider information hahaha
"Jag ska ju vara opartisk. MEEEN"....så sa hon, kvinna flera gånger
Fick också tips om att det finns en ny utförare man kan välja när det gäller matkorg....en restaurang i stan som kör ut dagens för samma pris som servicehuset tar
Flera rätter att välja på varje dag....mamma blev eld och lågor...
Äntligen kanske hon äter något annat än fil och flingor...knäcke...förutom när hon får en "doggybag" eller lunchbesök då

Två av hennes största frågor som oroat henne fick hon också lugnande besked om....det blir inte så dyrt eftersom hon har så låg pension! Ja, hon får ta med sig katten när/om hon flyttar

Nu är alla barn hemma från skolan igen.....och lunchen är avklarad för sambon.....NUUUU ska jag slänga mig på soffan TJOOHHOOO!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0