Vilken lyxeftermiddag!

Ja käre nån...om jag var slut i kropp och knopp igår kväll så är det inget mot vad jag är nu
Fast på ett helt underbart sätt

Träffade Mariann i eftermiddag för att vi skulle börja peppa oss och ladda inför tävlingen
Med helt andra saker än att träna dans hihihihi

Hon fick ansiktsmask och fotskrubb så vi kan va snälla mot fötterna och förhoppningsvis se lite pigga ut....

Och jag fick.....EN TIMMES MASSAGE!!

Och jösses vad det gjorde ont hahahaha
Snacka om att det var välbehövligt. Tjejen hittade varenda liten fläck som behövde sig en omgång

En helt underbar människa....vi pratade som vi hade känt varann hur länge som helst och skrattade så tårarna rann...vilka historier hon berättde.
När jag var färdig sa hon att jag varit mycket duktig...när hon själv får massage så skriker hon hela tiden och handdukarna ligger oftast på golvet

Nu är jag härligt trött.....så skönt det ska bli med en vilokväll i soffan

Tack snälla älskade vännen för i dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0