Dagen som gick....

Igår satt jag inte vid datorn mycket.....satt inte mycket alls. Svårt att sitta!
Har inte uppdaterat mig bland bloggar, så det känns lite tomt hihihihi
Fast jag vet ju var ni finns Bara min ork infinner sig.....

Igår tog jag mig ork till att stryka....i två timmar höll jag på, med avbrott för att prata med mamma då
Sen gick jag loss på att försöka rensa ur en garderob och ett pytteförråd!
Tre säckar med skräp blev det

Efter det hade jag om möjligt ännu ondare, och hade ännu svårare att gå.

Men tog en runda till akuten med dottern....vilket resulterade i att personal flera gånger trodde det var jag som sökte och undrade om jag ville ha en säng tills doktorn kom....hahahaha

Förutom att hon är lite blå och har har ont lite varstans så var det "bara" en pyttespricka i högerhanden.
Men vi fick en akuttid till kiropraktor idag för att titta på rygg/höft

Det hände inte så mycket kul annars...mer än att jag nog chockade Pernilla lite HAHAHAHHA
Här står hon plötsligt i dörren när jag står ibara trosor och T-shirt, genomsvett av mitt grejande
Det var nog ingen vacker syn, lite chockad såg hon allt ut

Idag regnar det....och ALLA har kläder på sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0