Dumt prat!!

Idag är jag inte ensam om att vända och vrida på ord och meningar så det liknar....mest skit faktiskt
Kanske vädret har inverkan? Enligt mina barn med kompisar så är det JAG som har inverkan på dom

En tjej skulle hojta : Yiiieeehhhaa cowboy....men det bidde ....Keeeebab!

Kicka kan latin!! Eller?! Hon skulle säga "Maten gratis".....men det som kom ur hennes mun var
Graten matis....

Det ena efter det andra tokiga här inträffat här idag...

Häromveckan fick jag en av mina mest strålande idéer
Och ÄNTLIGEN har jag kunna sätta den iverket....det är så att min sambo jobbar med bilar
Bla katalysatorer.....
Jag har letat och letat och så plötsligt fanns hon där....en tjej som han inte träffat och inte kände igen rösten på.
Hon var med på mina planer....
JAg har gett henne tydliga instruktioner....så ringer hon upp honom på jobbet

" Hej, jag skulle behöva lite hjälp...jag har problem med min katt"
"Ok, vad har du för kat?"
" En blandras men det är mest norsk skogskatt"
" Va? Jag fattar inte....vad är det för fel på den?"
" Den har tappat morrhåren!"

Och så slängde hon på luren HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Vi skrattade så vi hade ont i magen....

När han kom hem så berättade han att nån jävla idiot ringt om sin katt.....
Och att hans jobbarkompisar skrattat sig halvt fördärvade....undrat om han inte hade nån humor för detta var roligt.
Han är fortfarande irriterad

Men jag är glad....är det elakt att vara glad på nån annans bekostnad? Det sa alltid min mamma....
Fast i det här fallet tycker jag det är helt ok

Kommentarer
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

HA HA HA HO HO HO HI HI HI!! Du är helt jävla tossig!



Men förövrigt....sådär pratar jag jämt takslänges;)



Kramis på dig tokstolla!

2009-05-14 @ 21:53:32
URL: http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0