Gnällspik!

Japp...nu är jag på gnällhumör...så är det bara ibland
Igår hade jag världens huvudvärk...precis hela dan.
For ju iväg och hälsade på barnbarnet...eller mest hennes mamma med sambo
Vi hade främmande som väntade hemma...så det blev till att tända grillen så fort jag kom hem.
Försökte pilla i mig lite....satt ute till kl 24.00...frös som ett elände och kände mig som sju över det!!

Vaknade i morse med migränliknande huvudvärk....av att telefonen ringde.
Mamma undrade om vi kunde handla NU, för hon skulle få främmande på eftermiddagen...av syrran
Pallrademig upp, blaskade av mig, på med mjukiskläder... frukost blev ett par panodil och ett halvt glas vatten.

När jag kom hem skakade hela jag....bäddade ner mig på soffan för att vila tills jag skulle skjutsa Kicka till bion.
Vaknade av att hon höljde på mig ett täcke till för jag frös så jag hoppade....då hade det gått 4½ timme
Dags att åka iväg....hem och fixa lite mat
Sen har jag suttit i soffan och varit osocial med Krister, Marcus och sambo.....

Febern har stigit och jag känner mig riktigt eländig....

Imorrn måste jag vara pigg....MÅSTE åka till pappa....MÅSTE kolla till sonen som halkat och spräckt ögonbyrnet och har ont.....

Nu sitter jag här och tröstäter en STOR seg äckligt god kolamaräng....fylla på med panodil och hopp i säng

Imorron MÅSTE jag även kolla runt alla bloggar jag inte orkat idag
Vill ju hålla mig uppdaterad om vad som händer.....och på tal om det
I Spanien är det härligt att vara just nu...sol, varmt, gott, sand mellan tårna och drink i blodet....enligt Gramisse....*suck* Och hon har flera veckor kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0