Högvarv i hjärnkontoret

Känner mig helt utpumpad just nu....puh!
Varit på helspänn typ sen i går kväll...och  så går luften ur en totalt när man slappnar av
Länge sen jag kände så här nu...

Får emellanåt en släng av textförfattarnoja
Hjärnan går på högvarv...man plitar ner några ord, en mening här och där...går och nynnar för sig själv....
Allt började igår kväll när hela familjen satt samlade och tittade på "Allt flyter"
Och det var INTE den som inspirerade mig!!
Snarare kan det varit så att jag inte tyckte den var så underhållande utan mina tankar fladdrade iväg

Tvärt omöjligt att somna...det gnagde och gnagde i skallen....nån gång på småtimmarna kom äntligen John Blund och förbarmade sig över mig

Så fort klockan ringde rusade jag nerför trappen för att titta på min lapp med noteringar....och så var det igång igen....karln bara skakade på huvudet vid frukostbordet....jag hade inte rört min mackan medans han ätit färdigt

Men när han åkt till jobbet, kissen fått mat och innan jag skulle väcka dottern och det var så tyst att jag kunde höra mina egna tankar så...

Nu är den klar....

Ytterligare en sång färdig för att läggas i byrålådan

"When the pain is gone!"

Lite åt countryhållet.....börjar så här...

" I´ve walked a thousand miles on the highway
I´ve struggled thousand years to survive
Still I´m on the road
Have thousands more to go
Searching for some peace in my soul

Morning turn to night and dust to dawn
Try to get some rest from all demons
And I know when the pain is gone
The time has come for me to moving on"

Åhhh, vilken lättnad jag känner nu
Pigg, glad, redo att möta en ny dag....härlig känsla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0