I dag har vi svullat igen...

Nu får dotera ta en paus från de köksliga regionerna annars kommer jag fullkomligt rulla fram!!

Idag bjöd hon in mormor; Mariann och så oss i familjen på tre rätters middag...
Varför måste man ha "fest" när det är helg....det gäller att sätta lite guldkant på tillvaron

Som förrätt fick vi en liten naggande god räksmörgås
Ugnsbakad lax, potatis, kall sås och grönsaker till varmrätt....och så....Centerpannacotta till efterrätt
Denna gudomliga uppfinnelse
En liten form som stod på en tallrik där det även befanns sig en kula vaniljglass och varma hallon...och så lite "syfilis" hihihihi

Själv tycker kocken inte om denna mat utan åt en Billys panpizza

Efter drygt två timmar till bords så skjutsades mamma hem och sen blev det välbehövlig motion i form av linedance...kan ni tänka er

Som vanligt avslutades kvällen med trevligt eftersnack och jag var sist ut i sällskap med Challe och Monique.

Nu en efterlängtad dusch....

Ska bara tala om först att i morron har jag flera saker att utreda för nu är jag på krigsstigen ...igen
Konsumentombudsmannen....en varuhuschef och en vårdenhetschef ska få samtal....nuuuu har kärringen i huset som Gud glömde ilsknat till ordentligt ...eller nåt...typ

Och så ska det bli spännande att se om dottern kommer få hjälp av naprapat!
Mmmmm hoppas jag vaknar utvilad och laddad.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0