Idag har jag fått pippi!

Idag ÄR det söndag....vilket betyder att det imorron alltså är måndag
Men det har varit en jätteskön helg!!
Förhoppningsvis hunnit ladda om för en körig vecka...för nu är det fulltecknat i almenackan igen

Har ägnat större delen av dagen utomhus....inte gjort mycket egentligen, bara varit
Följde med Kicka för att träna...fast jag fegade....jätterädd att göra mig illa, få ännu mera ont
Men jösses så stark hon är
Och vilka rara pojkar det jobbar på det stället

Dom var så få som jobbade idag så ingen hann med en riktig instruktion...men dom frågade vad jag hade för problem...tipsade om lite som jag försiktigt kunde prova....kom springandes och sa "ajajaj den får du INTE göra!" när jag ville testa nåt som Kicka gjorde som såg roligt ut

När vi var färdiga så kom en av pojkarna och tyckte jag skulle prova lite bollträning....han var så snäll och låg på knä och höll i bollen så jag inte skulle trilla HAHAHAHA
Fy fan vilken kass balans jag har

Det ända som gjorde liiite ont var att jag klämde tuttarna i en maskin gång på gång
Trodde Kicka skulle kissa på sig av skratt....

Efter en välbehövlig dusch åkte vi hem och mumsade kalkon som jag gjort i ordning på förmiddagen.
Såååå gott!!

Sambon klippte gräs, sonen övningskörde med Krister, Kicka tog moppen till mormor för att spela bingolotto...och jag torkade köks+hallgolv, och sen tog jag en liten promenade och plockade gullvivor
Så skönt att bara gå omkring i tystnaden och njuta av den sköna kvällen....

Nu är kroppen inte så jäkla glad på mig....den skriker åt mig....protesterar hej vilt
Ok, kanske blev lite väl mycket på en och samma dag....men en "normal" människa skulle nog jämföra det med en nysning ungefär....
För mig är det likvärdigt med att ha bestigit ett berg typ....

På tal om det...snacka om att Skalis bestigit berg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0