Inte allt gick som jag tänkt idag...

Efter sovmorron så blev det ett varv till tippen....vaskning av golv....åka till sonen och lämna medicin...
Det hade jag INTE tänkt mig idag.....men sen...
Blev det precis som jag planerat....sol och värme....en riktig slappardag....god mat och lite öl

Så var jag tvungen att bänka mig framför Robinsonfinalen...och där gick det inte riktigt som jag önskat och trott
Jag gissade tidigt på Ellinor och Jarmo till finalen, men jag ville ha finnen som vinnare!!
Han var den som var mest värdig!!!

Hon var en duktig kuppare...lurade alla att hon var så kass och passade på att vila sig till slutet istället, så ok för det
Men som överlevare ? Nej!

Nu ska jag sätta mig på altanen och läsa lite....fortfarande en skön kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0