JAG VILAR!!!!

För att lugna alla vänner som tror att jag håller på att slita ihjäl mig vill jag bara förtydliga att det är SMÅSAKER jag gör(för en frisk människa!)
Det är bara det att det blir så stort när kroppen är kass!
Och jag VILAR!!!!!
Lägger mig en stund då och då för kroppen inte ens vill hålla sig på benen.
Och nu har jag däckat i soffan flera kvällar i rad...i timtal

Idag har jag bara varit iväg ett ärende med sonen....och så varit med Kicka hos kiropraktor.
Småhandlade bara det viktigaste i "vår" lilla affär, eftersom jag inte hade bärhjälp ....

Jag har hunnit med att ligga på soffan en stund...sitta vid datorn en stund....

Så idag har varit en mycket lugn dag...och ändå har den bara försvunnit iväg

Fick två startbiljetter till Blodomloppet av Grammis, men det går bara inte känner jag
Skulle aldrig klara att ens gå 5 km idag....
Det får väl bli en medial tankegång i så fall *fniss*

Nu ska jag steka lite ägg och pyttipanna....se en Wallanderfilm och softa....
Och skörda och så lite

Och Zusanne: JAG klarar ju av spelet och det är weird!! Det ÄR jättekul...hör av dig om du skulle vilja testa och behöver hjälp!

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Vi kör en kolonilott tillsammans då vissel

2009-05-28 @ 18:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0