Knakeliknak....

Jaha....idag var det besök hos naprapaten för både mig och dottern då....
Hon ska få bli skickad till en annan, denna gav upp idag
Hon får inte loss skadan....

Så gav hon sig på mig....JULAFTON tyckte hon då.....jäklar i bäng så det knakade och brakade
Trodde aldrig jag skulle ta mig av britsen när hon var klar för idag....
"Käre nån så du har det!" sa hon innan hon gick loss....

Nu känns det.....lite rörligare...men det känns som jag legat under en ångvält eller nåt...
Och så ska jag försöka dansa lite ikväll igen hihihi


Sonen vill övningsköra när jag skulle hämta Kicka i skolan...och så hade vi några ärenden att uträtta på vägen...ett par tillkom under tiden kan jag säga

Vi har aldrig förut kommit ihop oss som idag...satan i gatan....
Jag var vansinnig och han trodde han var världsbäst....det slutade med att han kastade solglasögonen omkring sig och jag skrek att han skulle stanna bilen, för nu var det färdigkört för idag!!

Han kan göra som han vill, eller som Krister säger när han kör med honom. Men när han kör med mig ska han fan göra som jag säger, det ska han ha klart för sig!
Undrar om han tror att han kan allt och vet allt nu när han blivit ett år äldre sen igår....

Jag däremot blir aldrig färdiglärd....

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-05-20 @ 01:03:09
URL: http://idabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0