Kristi flygare....

En helgdag som jag aldrig riktigt förstått varför den ska vara röd dag....eller jag vet ju alltså...men jag tycker den är onödig haha
Vem sjutton firar nuförtien att Han flög till himlen?!

Nä jag firar istället Evelina idag

Igår var jag och tränade så jag trodde kroppen skulle gå i bitar....och att jag inte skulle kunna röra mig idag.
Men jag har inte ens träningsvärk?! Konstigt....

Bara ont i magen och har huvudvärk, men det har ju knappast med det att göra

Efter träningen ville sonen ha hjälp att handla...iväg till Coop extra....jisses vilka fynd vi gjorde.
Vitlöksbaugetter 10:-
Pistagekrans 10:- (passade på att köpa några och lämna till pappas boende)
Senap 5:-
1½ l läsk 3 För 10:-
Flintastek 19.90 kg

Efter det skjutsade jag hem sonen....lämnade Kicka på Ikano där Mariann väntade för dom skulle shoppa ihop på Lindex

Hem för att hämta son nr 2 , han skulle på studentskiva...
Sambon hade kommit hem och var hungrig....hade inte hunnit laga mat...det bidde lite svampsoppa

Mariann var snäll och skjutsade hem dottern som köpt en klänning Än är inte undrens tid förbi

Jag hamnade på soffan för att invänta hämtning av son på stan....kl ett var det dags
Tror jag somnade innan jag la mig när jag väl kom i säng

Idag låg jag kvar läääänge.....tjuttrat lite med Mariann om spännande saker....läst ett par himla spännande mail....
Och nu ska jag ge mig iväg för att utföra en del ärenden....inkl firande av barnbarn...

Fick just främmande också...men Krister & co får sköta sig själva ett tag....dom hör ju nästan till familjen så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0