Liiite ändrade planer...

...telefonsamtalen blev inställda. Kändes inte lika viktigt idag när jag "argat" färdigt
Fast jag ska ta tag i det ...lite pö om pö...för det är ändå viktiga samtal....japp, så är det!

Var med dottern hos naprapten efter att läkaren skickat oss dit.
Detta besök kommer att följas av flera då det inte ens gick att få loss hennes skador på en gång...stackars lilla gumman , och det har hon gått länge med
Men hon var sååå duktig. Naprapaten också
Hon skojade och skämtade....och så pratade hon lite allvar också mellan varven....men hon tog det så lungt och fint och Kicka tyckte inte det gjorde ont alls som hon blivit varnad för att det skulle.
Det hela slutade med att jag har ett besök inbokat också
Vet inte riktigt hur det gick till.....hmmm....nu gäller det bara att skramal ihop lite slantar
För jag trooor att jag skulle ha nytta av detta besök!

Kände mig lite lättare i kroppen bara av att ha bokat den där tiden jag gått och väntat med i två år....
Vad gjorde det att regnet öste ner på oss när vi var på väg till parkeringshuset?!
Vi var båda lätta i sinnet....så lätta att vi bestämde oss för att gå och träna
T om det gick lättare idag än sist hahaha

Sen fick jag för mig att jag skulle ha sill och gräslök till middag.....såååå otroligt gott det var då

Hann med ett besök hos mamsen .....mellan lite skjutsning och hämtning...precis som vanligt alltså...typ

Imorron ska jag till papsen....och ladda för kvällen.....Bjärby=dans+skoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0