Mera sol åt folket!!!!!

Det är ju värsta sommaren!!! I lööööv it

Sovit ganska skönt inatt....känt mig avslappnad på nåt sätt....om det var av att skrattat så mycket igår kväll vet jag inte...
Älskar buskis....Stefan och Krister revyn igår kväll var inget undantag
Och så har jag två reklamfavoriter just nu....

Jag vill ha!!! Den där Ice age filuren med denniskorven
Och så vill jag ha en smörsångare i kylen

Liljekonvaljdoften från min bukett sprider sog på hela nedervåningen....mmmmmm underbart

Nu sitter jag i en telefonkö igen! Hoppas jag hinner komma fram innan jag ska va hos naprapaten med min trasiga kropp.

Men innan dess måste jag skörda lite hahahaha
Och så lite nytt som jag kan sälja på torget.....får inte glömma att vattna också

Nån som har provat spelet?!

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Jag blev ju självklart nyfis på vad det var för något. Gav mig in och fattade ABSOLUT INGENTING!!!! hahaha...

2009-05-27 @ 11:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0