Nice Monday...

Oj vilken dag det blev idag....efter att fått iväg familjen till jobb och skola så skulle jag fart iväg med äldste sonen, men han blev sjuk.
Så istället hamnade jag i soffan där jag sträckläste ut sista delen av Lotta Thells böcker.
Tur jag var ensam hemma kan jag säga.
Vilka starka böcker....andra och sista delen tyckte jag bäst om.
Många tårar har fällts idag kan jag säga

Vilken kvinna!!!

Efter att ha fått hem familjen och lagat mat till dom så åkte Kicka och jag...och Mariann iväg för att möte upp danskompisarna i uppvisningsgruppen.
Vi skulle ha uppvisning/workshop för personalen på en förskola.



Så här blev kvällens utstyrsel

Dom var på hugget ordentlig, jättekul

Vi tre som åkte i min bil var så hungriga för vi hade inte ätit vare sig lunch eller middag så vi stannade på Mc Donalds på hemvägen.
Där vi blev kvar läääänge och flamsade.Och fnittrade.Och skrattade. Och blev uttittade
Vi började prata Jeff Dunham och körde lite Robert Gustavsson sketcher....Kicka är kanonbra på att härma vissa dialekter osv....bäst gör hon nog " Här står jag nu igen, vilse i min egen trädgård....."
Och så "Illern Göran"

Ok lite vanligt pratade vi också....jösses så länge vi blev kvar

Nyss hemkomna....och nu ska jag bänka mig i soffan, lägga upp knölbenet på en pall.....snart blir det dags för lopplådan...natti

Kommentarer
Postat av: Linda

jag har inte lunchraster eftersom jag har en lektion på möra och en på eftermiddan. men annars får man gå dit och äta lunch som skolan betalar för

2009-05-05 @ 16:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0