Ojojoj

Snacka om att ha älgknän idag
Det var lite motigt att ta sig ur sängen i morse...kändes som nån/nåt höll emot
Vet i fasen hur jag bar mig åt igår kväll.....mest stryk tog tydligen knäna
Dom har liksom nån konstig vinkel och viker sig lite titt som tätt....
Hmmm kan möjligen bero på att de sista danserna(för man måste ju kvar till slutet!) var lite hoppiga typ
Och det aktar jag mig noga för!! ....i vanliga fall
Men igår fick jag väl nån sorts "superwoman" snilleblixt och tänkte att nu är det ju ändå slut på kvällen så då kan jag ju köra slut på mig

Jag lär nog aldrig bli klok

Har klarat av shopping med mamsen och sonen....i eftermiddag planerar jag att vila lite....så jag orkar med kvällen
Ska ut på galej med dansuppvisningsgruppen...oj vilket långt ord det blev!
Vi ska gå till en restaurang som heter Ghingis.....där man plockar åt sig kött/kyckling/fisk och grönsaker på en tallrik(rått) sen ställer man sig i kö och lämnar tallriken i en lucka till kocken som sen wokar medan man väntar och ser på....

Jag är hungrig redan nu så måtte denna eftermiddag gå fort!

Är visst lite känslig idag....ute doftar häggen så underbart att jag fick en gråtklump i halsen och lite fukt i ögonvrån.
Varför?!
Tänk att en doft kan väcka så starka känslor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0