Oväntat Valborgsfirande

Fick besök av Krister med flickvän som ville grilla lite med oss...
Och plötsligt var det bara att lägga medicinplanerna på hyllan och inta annan medicin
Inte planerat kan jag säga....men vad gör man inte i goda vänners lag hihi

Bidde ett par öl....nån lakrits shot...Tequial rose och baileys
Lite nostalgi i form av gammal musik
Vi lyssnade, sjöng med och fnittrade

Runt 2.00 hade vi hälsat våren välkommen färdigt tyckte vi...laaagom trötta allihop
Jag har som vanligt varit vaken i omgångar...sliten som attan i kroppen pga missade medicin men glad och pigg som en mört
När jag vaknat för tredje gången denna morron och bestämde mig för att NU går jag upp..
Så utbrast en trött sambo..."Du är inte klok, du MÅSTE vara trött...SOOOOV!"
Hahaha
Har försökt vara tyst som en mus...plockat med lite disk...suttit vid datorn...läst lite...och nu börjar familjen så smått vakna till liv.
Frukost/lunch på gång...sen ska jag gå ut i solen

Och vem vet vad denna dag har att bjuda mig på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0