Petronella ifrån Plaskeby

Så kan vi sjunga idag när vi går utanför dörren....eller "Singing in the rain"
" Regnet det bara öser ner" ...."jag har bara regn hos mig..." osv osv

Men det blir så grönt och fint ute...det behövs ju lite regn efter solsken....och det är lite mindre pollen såna här dagar....
Hör ni hur positiv jag låter ?!

Idag fyller min lille pöjk 19 år....GRATTIS lilla Stofflan

Han sa igår att han vuxit ifrån vissa saker ...så vi skulle inte väcka honom med sång på morronen ha ha ha
Men han har inte vuxit ifrån att få presenter i alla fall
Han behöver pengar till körkort, studentkläder + mössa och firande
Sen vill han ha "lukta gott", kläder, snus( ?! )

Hmmm ja vi får se om vi kan hitta nåt litet....vi ska fira honom när han kommer hem från skolan

Och så GRATTIS till lillsnuttan (barnbarnet) som fyller 5 år idag
Henne ska vi fira en annan dag i veckan.

NU är det race som gäller för mig.....det ska handlas med stora sonen, åka till pappa och hälsa på, måste handla hem, ALLT är slut.....sen hämta mamma som vill fira Stoffe.
Hem med henne igen, fixa mat....fika lite till med annat främmande...och så iväg på lite dansträning
Och så hem och fira lite till hahaha

Blir en riktigt lååång kalasdag idag!
Och regnet kan passa på att ösa ner ....gör mig inte ett dugg, jag har ju ändå inte tid att vara ute

Kommentarer
Postat av: Linda

studentmössa brukar man beställa genom skolan på hösten det året man börjar 3an..eller det kanske man inte gör på deras lilla udda skolan? ;P

2009-05-18 @ 18:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0