Rutiner igen

Sov illa som attan...höll på att klia sönder mig...sabla eksem

Men konstigt nog har jag varit pigg ändå idag

For iväg med sonen till tandläkaren...sen följde han med hem och tjuttra en stund
När jag lämnat hem honom så handlade jag...rätt skönt att göra det ensam för en gångs skull

Åkte hem och väntade på dottern, vi skulle iväg och träna hade vi tänkte oss
Men där hade jag tänkt fel tydligen....hon hade ingen ork till det när hon väl kom hem från skolan
Och jag ville inte åka ensam...dessutom hade klockan hunnit bli ganska mycket, dvs middagstajm
Så jag gav mig ut på en rask 45 min promenad....svettig klev jag in i duschen innan jag satte igång med maten.

Nu har jag bäddat rent i sängarna....kollat runt lite här...fått lite info från helgen i Norge från sis&co
Dom är så fantastiskt duktiga!!!

Men nu har det hunnit bli kväller....jag ska läsa lite i min bok....och fortsätta klia lite till
Först klir det, sen svir det och sen gör det gôtt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0