Så var det över...

Schlagercirkusen har packat ihop för den här gången.
För visst är det en cirkus?! Hahaha
Och återigen har jag fått inpräntat i mig att jag verkligen inte förstår nånting om musik!!!

Jag hade ingen självklar favorit som vinnare i år....jag hade flera tänkbara
Och så klart hejade jag på Malena och Sverige....men inte hade vi en vinnarlåt!?!
Även om jag tycker den är bra ....

Norge var bra....men för mig är det en gåta att den fick rekordpoäng och vann så stort!
Island tyckte jag jättemycket om....Malta, England, Turkiet mfl....och FINLAND!!!!!
Hur fasen kunde dom hamna sist?!?!
Det är nog den största gåtan för mig detta år.
Dom var ju skitbra ju!!!!!!!!!!!!

Tyskland (tror jag det var) kändes som en sån det snart dyker upp en dans till hihihi

Portugal, Armenien, Israel....men hallå!!
Begriper inte hur dom kunde komma högre än Sverige!!

Och Greklands "sexmachine" fick mig bara att skratta
Det var bara patetiskt....inte ett dugg sexigt
Kanske för att jag är en gammal kärring....

Kommentarer
Postat av: I-L

Hallå där.. Du är väl ingen gammal kärring, om du är det så är jag väl något som katten släpat in från den antika tiden..

Håller med om att Finlands bidrag var bra,, för mig det enda som var värt att lyssna på. Jag är ju inge vän av dettta spektakel, kollade bara för att jag hade lovat min kära dotter. Sexappelerna var hemska, dom klarade inte ens av att vara sexiga (enligt min åsikt)... Sveriges låt är ett skämt,, det enda hon kan är att vråla som om hon hade kolik, undrar varför inte Ugglas låt kom med,, den tror jag hade slagit högre.

Långt inlägg det vart, mycket svammel hihihi

Headern kanske Micka kan hjälpa dig med, hon är jätte duktig...

Kram

2009-05-17 @ 13:50:44
URL: http://illi.blogg.se/
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Jag tyckte om Norges jätte mycket! Turkiet var ju i mina ögon ngt hämsk med magdansade fjollor;) Men faktiskt så tyckte jag att alla låtar höll en hög klass i mina öron ( ja förutom vissa då, Grekland halåå?? älskade speakerns kommenter om att han tackade 12 åringen som lånat ut sin tröja:) )



Däremot är jag inte vän av allt som pågick på gatorna inför detta spektkel, som allt vidrigt dom gjode med hundarna och katterna, just därför hade jag velat att man bojkottat skiten, men när det är sånt stort spektakel så bryr sig knappt djurvännerna tycker jag!



Oj så mycket det blev här då :)

Puss och kram!

2009-05-19 @ 00:36:14
URL: http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0