Så var det tisdag!

Varför kan inte alla vårdinrättningar har systemet där man knappar in sitt telefonnummer så ringer dom upp sen?!
Satt i morse och försökte komma fram...tut tut tut tut tut
Kunde inte sitta i timmar !

Skulle iväg för att träffa Grammis och Nilla för en fika. Lääänge sen sist!
Som vanligt går tiden fort när man har trevligt....nästan tre timmar flög iväg.

Hem och fixa lunch till sambon....hamnade på soffan med boken...som slog mig i nyllet efter en stund

Vaknade av min egen snarkning hahahaha

Fixat lite mat och ska nu göra som Bamses farmor....fylla drakmagen med köttbullar

Snart ska jag ge mig iväg till NBV för att höra ett föredrag/föreläsning som låter väldigt intressant
Nåt om personlig utveckling tror jag

Jaja liten rapport kanske kommer om det finns något intresse....

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

Kram

2009-05-12 @ 17:18:40
URL: http://idabom.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hi hi finns det ngt värre en att vakna av sina egna snarkningar? Jag menar vi snarkar ju INTE! ;)



Måste fika snart oxå...kanske att du kan komma över i nästa vecka?

Kramis!

2009-05-13 @ 00:05:54
URL: http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0