SOF

Studentorkesterfestivalen....är det dags för idag här i stan!
En tradition sen jag var barn....tyvärr missat några gånger för att jag helt enkelt inte kunnat stå/gå men i år så...
Solen skiner över Linköping idag
Det är bara +12 än så länge, men SOOOOL!!

Vaknade utvilad och har fixat lite med tvätt och struttat omkring.
Ska gå ut ett varv.
Stoppa en smörgås i magen och sen hämta upp sonen.

Så ska jag och barnen gå på stan tillsammans. Länge sen kan jag säga....grabbarna, framför allt den minsta tycker ju inte att det är speciellt upphetsande hahaha

Minsta förresten....han blir 19 i övermorron och tar studenten om några veckor!!
Samma dag han har födelsdedag fyller ju barnbarnet.....5 år!!!!
Jösses, jag hinner inte med känns det som.


Ikväll blir det att bänka sig framför tv:n....lite långdraget blir det när så många länder tävlar. Och en del(ganska många) inte är ett dugg bra, snarare tvärtom.
Naturligtvis ska jag heja på Malena och Sverige....men jag har ett par andra favoriter om jag ska va ärlig
Sen spelar det inte så stor roll vem som vinner för mig....jag gillar ju låtarna som jag fastnat för även om dom kommer sist!!
Precis som på en danstävling....jag kan tycka någon är otroligt duktig men som inte hamnar på prispallen, men det ändrar ju inte vad jag tycker om dom.

Det är ju svårare att tycka om sig själv .....ni vet den där föreläsningen häromdan....
Blundar numera när jag går förbi spegeln så slipper jag tänka så mycket negativt...och det måste ju vara positivt eller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0