Vila....

Man kan vila på olika sätt....först vilade jag lite hos naprapaten där jag fick elmassage.
Hon kände igenom kroppen men jag var för trasig för att göra något med.
Skulle komma tillbaka om en månad och hoppas på att jag läkt tills dess....
Och jag som har mera städprojekt

Sen tänkte jag vila i solkskenet.....hem och tog på mig bikinin(faktiskt!) och bänkade mig i en stol med fötterna på en annan, fällde ner ryggstödet ...och .....plötsligt lägger sig ett tjockt molntäcke över hela Mörtlösa
In i huset och grjeade lite med tvätt istället....började med lunchen....tittar ut genom fönstret och SOLEN SKINER!!

Fixar färdigt och tar åter plats i stolen på altan....bara för att sekunden efter bli träffad av regndroppar

Så blev det med det solandet....kollade in min skörd istället hahaha

Sen har jag när jag åkt lite fram och tillbaka...och suttit på altan (under taket) vilat ögonen....
Nu när det börjar bli sommar och sol så är det inte lika trist längre med alla byggjobbare kring sig.....
Idag har dom jobbat i bara shorts tex.....

Nu väntar jag på att maten ska bli klar.....vet inte om det blir ett varv på akuten med stackars Kicka
Hon var på möte och på väg nerför trappen blev hon trängd av en folkmassa till den smala delen....tappade fotfästet och ramlade hela trappen ner(spiraltrappa)
Hon har ont överallt! Men framför allt i en handled(går upp i armen och ner i ett par fingrar)
Tro inte att någon stannade för att se hur de var med henne!!

Nä nu ska jag ta av mig bikinin...den har gjort sitt idag
Slänga på mig lite myskläder och mysa en stund....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0