En strimma av sol....

....syntes just mellan molnen. Men sinnet är fortfarande grått......

Igår gick jag omkring som en zoombie...efterdyningar efter Halloween kanske....
Mitt på dan åt jag en smörgås, det var allt jag åt under det dygnet.

Bara satt här hemma och dumglodde och kunde inte ta mig för nånting....men tog danssskorna och gav mig iväg till dansträningen framåt kvällen.
Resultatet blev att jag mest satt och glodde i golvet, när jag inte var ute i foaljen och grät :)
Missade början på dagens utlärning...men försökte hänga på lite grann....en himla go vals!!!!
Hoppas jag kan plocka upp den så småningom, för även om känslorna var i svallning så kändes den fantastisk.

Sonen hade skjutsat mig dit och Mariann var snäll och såg till så att jag kom hem.
Gick direkt in och satte mig i soffan...i mörkret.
Ville bara vara ifred....låta tankarna fara omkring och hoppas att dom landar snart.
Så jag kommer ur helvetet för den här gången.....har inte tid!!
Om några veckor är det tävling!!! :)
Jag har gått igenom stegen en gång....försökt få till lite armar en gång....det är all träning jag lagt ner.
Har ju ingen plats för det första.....och när man är mentalt handikappad är det inte heller läge att försöka få till nåt....det blir ändå inget bra.
Tävlingskläder har jag inte ens tänkt på!!!!!

Och tiden springer ju på rätt så bra.....vet inte om jag hinner med!

Idag fyller min stora pojke år :)
ska hämta honom för att fira lite här hemma...ihop med mormor.
Han har beställt varm smörgåstårta, så det ska jag fixa nu till lunch.

Efter det ska jag följa med mamma och sambo för att ta vaccinet.
Hämta upp lite flyers till ljuspartyt jag ska ha på lördag.....

Urk...idag känns det som att bestiga berg att fixa dessa saker. Vi får väl se om jag når toppen eller stannar halvvägs....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0