Hur blir det nu då.....

Än är det osäkert om jag faktiskt kommer iväg till tävlingen.
Visserligen har dotterns temp gått ner lite, men hon mår fortfarande långt ifrån bra. Sover större delen av dygnen.
Till skillnad från mig som sovit 2-3 tim/dygn.....och inte kunnat vila på dagarna heller
Kanske därför kroppen säger ifrån...huvudvärk, illamående, ledvärk
Så idag fick jag hoppa över allt som jag tänkt fixa IFALL jag nu kan åka iväg....panodil och sängen som gällde en timme på eftermiddagen.

Tills jag fick ta emot ett själavårdande samtal...ett sånt man inte kan strunta i

Så här oförberedd har jag aldrig nånsin varit inför en tävling....både träningsmässigt och planeringsmässigt
I vanliga fall hade min packning varit klar, nu har jag inte ens kollat om det jag vill ha med finns rent....
Vet inte ens vad jag vill ha med förresten.....

Snart dags att ta ut kycklingen ur ugnen...men jag hinner inte äta i vanlig ordning....om ca en halvtimme ska jag va på plats för kvällens jobb.....

Och jag vet att när jag kommer hem har jag ingen ork till att ta tag i strykning och packning.....
Nu handlar det inte om att ta en dag i taget....utan en timme i taget.

Jag både vill åka och stanna hemma.....suck, varför kan inte livet vara enkelt om så bara för ett kort tag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0