Ibland går det upp ett ljus....

Det är ju så här ,att fast jag har värk 24/7.....så är det bättre vissa dagar och sämre andra.
Och när jag har dom där bättre så är det såååå mycket som jag vill göra!
Oftast hinner jag inte sätta mina idéer i verket förrän det går utför igen....men ibland så, får man till det :)
Engagerar mig i olika saker och startar upp projekt som känns lovande.....
Och det ÄR skitkul!!!!! :)

Det är bara det att när jag är mitt uppe i det så går det upp ett ljus....varför jag inte jobbar....varför jag ska vila och ta det lite lugnt.....
Jag undrar hur många år det ska ta för min tröga hjärna att fatta att jag faktiskt är SJUK.
Eller jo, den fattar ju emellanåt hihihihi

Mina tre projekt jag har framför mig nu upptar all min vakna tid (nästan) och dessutom lite tankeverksamhet nattetid.

Just nu skäms jag lite och har dåligt samvete för att jag inte tränat på tävlingsdanserna :)
Lite mer än en vecka kvar och jag är urkass....suger....
Till Skövde åker jag i vilket fall som helst och så får det bli som det blir.....lite semester blir det i vilket fall som helst :)

Igår löpte dagen på bra och vid halv åtta var jag färdig med allt jag tänkt göra....då kom tanken: VAD ska jag göra nu ?!
Tisdag=2:ans kurskväll :)
Jag tog mina dansskor och åkte till lokalen....visste att jag ju kunde två av deras danser....eller ska kunna hrmmmm
Nämligen tävlingsdanserna!!!
Ok , lite ågren fick jag över dom ....men jag blev så glad i alla fall....för jag kunde hänga med på flera av danserna och det var bara såna där goa som jag gillar :)
Kände mig bara allmänt lycklig...och fick en massa kramar...och en del kom fram och sa att dom saknade mig :)

Inför konserten är det lite småfix hela tiden....telefonsamtal och mail som ska underhållas.Det gäller att ha koll på läget....och jag som är så vimsig :)

Glömmer tom att växla när jag lånar sonens bil :)
Oftast för att jag är nån annastans i tankarna.

Angående ljuspartyn så har jag bara ett till den här månaden.....och det inte förrän om en vecka.
Så i morron ska jag till Bjärby och dansa :)

Och ikväll ska jag bara slappa....läsa, titta på tv och äta min arraksboll jag köpte förut
Då vilar jag!!
Hoppas bara kroppen märker hur jag anstränger mig och slutar göra så ont :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0