Jag har inte tid....

Tänk så lite tid man hinner sitta vid datorn när man skaffar sig ett liv hahahahaha :)

Skoja bara.....det är the same story här....skjutsa, hämta, handla, fixa mat...dansa
Igår var det möte på pappas vårdboende...kommunen har tagit över och det var en "höjdare" där och skulle informera oss anhöriga.
Vi var 5 anhöriga på mötet, varav 3 hörde till pappa :)
Och lilla pappsen satt med vid bordet....inte för själva infons skull utan för att det vankades kvällssmörgås hahaha:)
Lillstrumpa hämtade och skjutsade på mig för jag hade plötsligt ingen bil när jag skulle åka :)
När jag kom hem var jag tungen att kolla mamma som inte mådde bra alls....
Hon var inte pigg idag heller fast hon var shoppingsugen.
Efter att klarat av apotek och matinköp blev det en tur till IKANO....där fick jag sätta henne på en bänk i omklädningsrummet och så sprang jag och hämtade kläder som jag fick hjälpa henne att få på sig för att prova.
Det var nära att jag fick ta henne på ryggen ut till bilen kan jag säga....men oj så nöjd hon var med sina reafynd :)

Fixade lite potatis/purjolökssoppa till middag...kollade "väskan" till morgondagens visning...Hämta sambon från jobbet och så iväg på liiiiite dans.
Kommer ju så sent när jag ska va chaufför så jag missar ju typ hela :)
Men jag lyckades traggla in Whole again på 10 minuter i alla fall
Tack för hjälpen Inger och Maila :)
Inger ja....hon är min hjälte just nu. Vilken kämparglöd...en helt ny människa har visat sig.
:)
Kicka satte igång saffransbak här på eftermiddan....hon ville testa hur det blev...fast hon äter det inte själv:)
Men jag ska nog prova en nu....när jag tittar på Persbrandt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0