Jag ser ljuset....

Hihihi....inte det berömda alltså :)
Börjar tröttna på att hänga läpp...dreglar ju så förbannat då :)

Fick ett meddelande igår: Nu ja...börjar det likna nåt...nu börjar bloggen bli sig lik igen:)

Och jag som hade varit ledsen först på dan...men sen skrattat mig halvt fördärvad framåt kvällen....
Idag har jag klarat av ett möte som var mycket positivt och gav oss lite framtidshopp.

Haft en mysig dag där sonen har skjutsat omkring på mig hihihi
Kollat lokal inför söndagen...nice place :)

Hann rädda kalopsen! GLÖMDE STÄNGA AV PLATTAN NÄR JAG ÅKTE TILL VC!!!!
Höll på att koka torrt när jag kom hem, men jag lyckades rädda dagens middag med lite konstgjord andning!

Plockade ihop ljus och grejer som folk beställt....delade ut lite här och där...fyllde vattenflaskan och packade ner dansskorna och så fick sonen skjutsa mig till dansträningen :)
Där var det full fart från början till slut!
Valsade lite extra till Broken waltz....såååå mysig :)
Spexade och skrattade till Action....sååå rolig :)
Njöt av part of your world....love, love, love :)

Sen skulle Mariann va snäll och skjutsa hem mig så sonen slapp åka igen....men jag fastnade och pratade ljus :)
Hon fick komma in och hämta mig hihihi
Fast det var ju lite tur för henne för då fick hon kladdkaka och grädde innan hon åkte hem.
Vi hann med lite mysigt snack vid köksbordet också.....

Imorron ska jag ha "datakurs" med min partylitemamma....jag är så sabla otekninsk så det slutar nog med att barna får hjälpa mig sen i alla fall.

Möte på pappas vårdboende....och när jag ändå är ute och far på kvällskvisten så vet i sjutton om jag inte smiter in på tisdagskursen och ser vad dom har för sig :)

Nu ska jag fortsätta busa med min kusin på FB hihihihi :)
Åhhh vad det är roligt att retas med vissa!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vaa Faan.. !!

Jag vill me ha nice blogg :O..

Vill me ha bilder där uppe.. jag kämpar Å fixar massa men nää då .. Ugh Å fusk !!

2009-11-09 @ 22:33:31
URL: http://sugarstar.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad tar du för votevljusen och teljusen, lite sugen på dessa, var över ett år sedan jag var på party så det har väl kommit en massa kul nytt, maila mig gärna om du hinner, kram på dig

2009-11-09 @ 22:35:15
Postat av: Maria

Hallå där!!



Vilken nice blogg!! Me like!! :D

Har du haft den länge??



Kramis!!

2009-11-09 @ 22:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0